amandaajonssonn


boring

Jag har insett att min senaste kyss - var som dom andra
Jag lyssnar på - mig själv
Jag pratar - ofta
Jag tycker om - mina vänner 
Min bästa vän är - E J Lindkvist
Min första riktiga kyss - var för nått år sen
Jag avskyr när folk frågar - vad de ska ha på sig osv, osäkra dumma frågor
Kärleken är - bra
Du gillar att - äta glass
Jag kommer alltid att - bajsa
Jag är hemligt förälskad i -  Zac Efron
Sist jag grät var - för några veckor sen
Min mobiltelefon är - en 3:a och hatad
När jag vaknar på morgonen - vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig - kollar jag facebook
Just nu tänker jag på - vad vi ska göra ikväll
Bebisar är - irriterade och söta
Idag har jag - tränat, kört moppe
I kväll ska jag - vara med fina vänner
I morgon kommer jag - göra nå kul



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback