amandaajonssonn


I tried to find someone like you. But you are only one and you can´t be mine.




Min helg har spenderats med Emma och Marielle. I fredags var jag först hemma hos Emma, sen for vi ut. Kom hem tolv ungefär och somnade direkt. På lördagen så vaknade vi vid tio, åt frukost och allt sånt där sen städa Emma rummet. Efter ett tag körde vi mot mig, stannade efter vägen för att ta lite kort på några hästar. Sen när vi kom hem till mig städade jag mitt rum, bytte kläder sen for vi in mot stan för att äta middag. Vi hade ingen aning om vad vi skulle göra så jag, Emma och Marielle gick på bio. Såg Johnny English, trodde att den skulle vara dålig, men det var den inte.

Sitter i köket med datorn och väntar på att Emma ska komma upp. Idag ska vi spendera tid med hälsopedagogiks boken eftersom vi har prov på tisdag. Så då vet ni vad jag kommer att göra den största tiden idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback