amandaajonssonn


Helgen har varit skön på alla sina sätt, h...

img_8306 (MMS)

Helgen har varit skön på alla sina sätt, helt klart bra. Fredags var vi i bersika, tror inte att ni vill veta vad vi gjorde där, inget att lägga på minnet.     Igår var vi några hos Nickie sen var vi hos mig, eftersom huset stod tomt. Vid midnatt kom Emma och efter nån timme gick vi och la oss. Idag har jag och Emma varit hos Nickie. Kom hem vid halv fem någon gång, åt sen ha jag sett på tv. Nu ligger jag och ser Beck och funderar på vad det blir att göra i veckan. Ska inhandla presenter, kanske någon julklapp, skoterkurs, praktiken och till helgen blir det att fara till Emma. Det blir nog bra.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback