amandaajonssonn


-

Någon som:
några som förstår dig: marielle,linn,sofia,ninni,mamma
någon som du saknar: emmy,malin,emilia och en massa fler
något som du längtar efter: sommaren
någon som du hatar: finns allt för många,haha


Vem:

vem kramade dig senast: ninni
vem ringde dig senast: andreas
vem ringde du senast: mamma
vem var hemma hos dig senast: marielle
vem var du hemma hos senast: marielle

Har du:

har du några kärleksproblem?  int nu 
har du ätit något idag: jo
har du pratat med någon idag: jo
har du gråtit idag: ne
har du skrattat idag: jo


Jag:

jag saknar någon just nu: nja
jag är rädd för att bli övergiven: ja
jag sjunger i duschen: ibland
jag är en morgonperson: nej
jag skulle kunna ha pyjamas på mig i skola: nej
jag skrattar åt mina egna skämt: typ inte
jag vill ha barn: kanske senare i livet
jag skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: kanske

Har du:
har du glasögon/linser: nej
har du piercingar: ja
har du syskon: ja
har du jobb: nej
har du rymt hemifrån: jo, när jag var liten
har du färgat håret: jo
har du bra självförtroende: sådär
har du sagt "jag älskar dig" till någon: ja
har du varit kär: ja
har du gjort något olagligt: ja
har du somnat i skolan: js
har du brutit ett ben: nej
har du tappat bort dig i din hemstad: haha jo
har du gjort något som jag lovat dig själv att inte göra: mm..
har du smygit ut utan lov: ja
har du ljugit om var jag är för mina föräldrar: ja
har du en hemlighet som ingen vet: ja
har du varit på en blind date: nej
har du sovit en hel dag: ja
har du somnat gråtande: många gånger


Aaaw<3:)

2011-03-14 | 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback