amandaajonssonn


onsdag - skattjakt

Underbart väder idag, bränt mig har jag då. Vi solade direkt när vi kom hem från skolan vilket var vid tolv. Solade till fyra och under den tiden hann jag bränna mig lite på armarna och benen, så just nu svider det. Skoladagen var faktiskt ganska kul eftersom våran klass var j*kligt bra:) Imorgon har vi sovmorgon till nio, då ska vi samlas i stan för att se på något, sen ska vi fördriva tiden med att gå på stan och sen ska klassen gå och äta på en restaurang. Efter vi har varit i stan ska vi till skolan och fika och då får vi även veta hur det gick på skattjakten.

Nu ska jag snart äta sen ska jag testa olika examensfrisyrer. Börjar bli lite bråttom nu.

en av uppgifterna var att klä ut en kille i kalssen till fjortis.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback