amandaajonssonn


igår och idag

Igår vid tjugo i fyra åkte jag till Marielle för att senare åka mot Sofia. När vi väl var hos Sofia åt vi grillat, spelade kubb, fotboll, guitar hero, åt sjukt god efterrätt, sen satt vi mest och prata & lite facebook var man också tvungen att kolla. Var hemma där vid halv två. Tvättade bort sminket och dejtade sängen direkt.

Alarmet ringde halv 9 i morse. Gick upp och fixa mig, åt sen åkte vi iväg till Filips konfirmation. Efter åkte vi och fika. När jag kom hem åkte jag och Marielle och hämta mopederna hos Sofia.

Vädret har varit lite från och till idag. I morse trodde man att det skulle börja regna men senare mot eftermiddagen blev det beydligt bättre väder.
från igår:

gissa vem?;)






svar: Ja det gjorde jag ;)

2011-06-26 | 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback