amandaajonssonn


Dag 21 - Ett annat ögonblick

När familjen var i Alanya(Turkiet). Det var jätte kul,sjukt varmt också. Vi var där i en vecka( 10 september→17september,tror jag att det var).
Vi badade i havet varje dag till ett på dagen ungefär,då gick vi tillbaka till hotellet och badade i poolen. Sen efter någon timme gick vi upp,duschade och fixade oss. Medans vi väntade på att alla skulle bli klara och att det skulle bli kväll så satt vi och spelade spel,gick runt på hotellet eller något annat. Sen gick vi in till staden där vi skulle äta middag,dom hade jätte god mat på vissa restauranger. Ex. på restaurang "Marina" hade dom en jätte god plankstek.  Efter middagen gick vi alltid runt på stan osv.


En dag var vi ute med en stor båt,den hette: Big Baba. Den åkte runt på olika platser i Alanya där man fick bada osv. Vi åt på båten också,det var ganska god mat. Vi fick mata fiskar,bada,snorkla,bli fotograferade av ngn konstig kille som vi sedan fick köpa bilderna av. Vi var där en hel dag om jag inte minns fel.

Jag har tyvärr inga bilder från resan på den hära datorn men jag hittade ngr på internet.


stranden                                      båten


hotellet




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback