amandaajonssonn


Dag 19 - Detta ångrar jag

Det finns en massa saker som jag ångrar i mitt liv som jag har gjort och sagt, men en av dom sakerna som jag ångrar mest är hur jag betedde mig mot vissa av mina vänner & familj i år. Jag var inte míg själv och det vet dom flesta,jag var en helt annan person,var med andra människor,hade kille osv. Jag stötte bort en del av mina vänner och var med dom som "dög". Jag sårade en av mina bästavänner djupt,jag sket totalt i den personen vilket jag ångrar,som tur är,är faktiskt allt bra igen. Jag inser nu vilken stor j*vla idiot jag har varit mot dom och jag har tur att jag har kvar dom efter allt jag gjort. Jag testade nýa saker som jag aldrig skulle göra om jag fick bestämma idag(men det går jag inte in på i bloggen).

Jag bråkade också väldigt mycket med min mamma pgr av det här,hon såg hur mkt jag hade förändrats. Och idag är jag glad att hon hindrade mig från en massa saker på den tiden , men då tyckte jag att hon var trög som borde fatta bättre osv. Men "mamma" vet alltid bäst,som man brukar säga. Är sjukt glad att mitt och *****s förhållande inte höll så länge pgr av allt jag offrade osv. Men efter allt det ville jag bara ha tbk han,men nu när tiden har gått inser jag också vilken idiot han är. Det finns så mycket med det här som jag saknar o vill ha tillbaka,men samtidigt ångrar. När allt det där var så sket jag i skolan,jag sket i vad alla sa åt mig,jag gjorde som jag själv ville. Min mamma kunde säga till mig att jag skulle vara hemma klockan tio för hon visste vars vi var(vilket hon inte gillade) o hon visste att jag alltid kom sent. När hon bad mig komma hem den tiden så kunde jag komma hem halv ett-ett på natten.

Har inte så mycket mer att berätta om det där,men jag ångrar det så förbannat mycket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback