amandaajonssonn


Dag 15 - Mina Drömmar

Mina drömmar.. Jadu, gymnasieval? har faktiskt inte bestämt mig ännu o vet därför inte riktigt vad jag vill bli när jag är "färdig-utbildad". När jag var liten ville jag bli polis,sen har det varit skådespelerska,veterinär,frisör,fotograf och lite till. Sjukt svårt det dära. Själv är jag en person som ångrar mina val ganska fort o tröttnar fort på en sak, jag gillar inte när saker och ting ska vara samma hela tiden, det begränsar mig lite grann.Den största drömmen skulle vara att flytta till U.S.A och tjäna en massa pengar,bo i ett stort hus med pool osv, alltså helt oberoende av pengar. Det skulle vara grymmt skönt. Jag har ju som sagt ett tag kvar att fundera som tur är men en sak som har intresserat mig lite är att jobba inom sjukvården. Om jag skulle gå omvårdnads så skulle jag bli barnsjuksköterska(tror jah det va) när jag går ut gymnasiet. Sen fortsätter man att utbilda sig om man vill bli något högre än det, om ni fattar vad jag menar. Det skulle jag kunna tänka mig att jobba som. Men allt det här är så svårt att säga nu, men jag hoppas att det löser sig när vi ska välja. Jag är super nervös över det,men jag hoppas att det kommer gå bra.
Ni kanske inte tycker det här handlar så mycket om drömmar i era ögon men i mina ögon är det så. När jag blir vuxen så vill jag tjäna pengar,bo i ett stort hus,ha hund osv. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback