amandaajonssonn


tisdag

Gud vad allt kan ändras så snabbt från dag till dag, helt plötsligt har jag inget liv. Det har blivit sjukt mycket i skolan just nu,typ 5 prov och det känns som livet ska gå under,shit! Ska försöka plugga allt jag kan men det är sjukt jobbigt när man vill göra allt annat hela tiden,suck! Jajja dagen har varit hyffsat bra,dock fick vi reda på ett till prov,engelska. Inte mitt starkaste ämne.. Hur som hellst så hämtade mamma mig efter skolan och vi åkte in till stan och fixade lite saker. Sen när man kom hem blev man 500:- rikare,kändes ganska bra faktiskt. Nu ska jag plugga till so-provet som vi har på fredag(muntligt??!!),ojoj hur ska det här gå? Bäst att börja plugga nu då.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback