amandaajonssonn


Efter 5 minuter en annan, det står player skrivet i pannan.

I Lördags var jag med Emma och Nickie till en början vi var i stan, sen gick jag och Emma till skolan och träffade Erik, Robin och Anton. Åkte epa runt i stan sen åkte vi till bersika och var med folk. Lördag till söndag sov Emma här, sen på dagen kom hennes pappa och hämtade oss. Vi gick till ok och köpte godis(vilket vi inte har gjort på länge känns det som), sen gick vi till hennes mormor och morfar. Blev att jag sov i Sjulnäs. Idag höll vi nästan på att missa bussen, vi vaknade 08:00 och bussen gick 08:15. Sen på skolan gjorde jag bort ett engelska prov som gick hyffsat bra, efter det en redovisning i svenskan som inte gick så bra, sen rullade dagen på bra. Somnade på psykiatrin och slapp sedan den sista psykiatrilektionen, tur! Efter skolan hämtade mamma mig, jag städade rummet lite snabbt, duschade, åt sen for jag på skoterkursen som slutade halv åtta. Nu ska jag lägga mig i sängen och se en film eftersom jag inte har nå bättre för mig. Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback