amandaajonssonn


tråååk!

Jag är inte nöjd över min hårfärg.. egentligen var jag nöjd med den ljusbruna färgen med slingorna, jag fattar inte varför jag färgade över allt. Nu ser jag ut som ett emo. Hur tänkte jag egentligen?! Allt var helt spontant.. Ork it. Men nu äre som det är, finns inte så mycket att göra åt det. Nästa gång jag ska göra det ljusare ska jag absolut göra det hos frisören.
Har sjukt tråkigt. Har ingen aning vad jag ska göra. Kanske se någon film. Vill ha godis från kioskpiraten. Tjockt! Hur som helst så kommer jag bara chilla på ikväll. Till helgen så blir det Luleå, ska försöka hitta en present till Marielle(hon fyller år snart), ska få ett par nya jeans och en foundation av mamma, sen måste jag köpa en ny parfym(får helt enkelt se om jag orkar köpa parfymen den här månaden). Nu ska jag ändra textsnitt på bloggen, sen se om jag har någon rolig serie eller film som jag kan se, puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback