amandaajonssonn


stereo hearts

Har hunnit äta middag och tagit kort på det jag har köpt(trosor,skor,jeans,tights+blocj & pennor).Skolsakerna jag köpte är ju inte så intressant så ingen bild på det;) Ska till Luleå imorgon igen, fast den här gången med Marielle och Ninni. Då ska jag försöka hitta någon ny tröja också. Aja, ska skynda mig att blogga, sen ska jag packa och cykla iväg till Marielle. Imorgon kväll är det crousing istan, men jag tror inte det kommer vara så mycket folk eftersom (nästan) halva sundsgatan är avstängd. Men vi får se. På söndag ska vi fira Filip och på kvällen sover både jag och Ninni hos Marielle för på måndag börjar vi skolan. Känns ändå roligt på nått sätt, men det är synd att sommarlovet är över. Jag hoppas att strömbacka är som alla säger annars tar jag tillbaka allt jag sagt om att det är bra att skolan börjar om. Haha orkar inte skriva nå mer men vi får höras, slänger upp ett inlägg senare också. Puss sötisar!♥


Jeans- Diva( Cheap Monday)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback