amandaajonssonn


Äntligen fick jag tag i en dator att blogg ifrån.

Ja ni ser ju rubriken. Så tänkte berätta lite om dagen. Vaknade halv tio, vi gick inte upp direkt uan vi såg på tv ett tag. Sen gick vi upp, valde kläder, sminka oss, åt sen åkte vi till busstationen. Bussen gick tio i tolv. När vi väl kom till Luleå skulle vi lösa en grej med biljetterna. Sen gick vi in till stan och åt(Subway). Sen gick vi då runt på alla affärer. Fik med mig en tröja och ett läppstift hem. Läpp saken har jag och Marielle leta i över ett år, så det var gode nice att vi hitta det. Köpte en milkshake från blå gåsen också, mycket intressant. Bussen gick hem fem över halv fem som ni vet, sen kom Christoffer och häta oss. Nu har vi fixat oss på nytt och ska äta lite snabbt, sen drar vi in till stan för crousing. Ha en bra kväll alla!

btw, har på den nya tröjan jag köpte idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback