amandaajonssonn


-

tänker tillbaka,för fyra månader sedan var allting bra.
kommer aldrig glömma 22/8-10 </3.. även fast jag borde glömma det så håller jag ändå fast vid det.
Jag kan inte förstå att det är över allting gick så fort,jag hann inte med,vad var det egentligen som hände?
fattar egentligen inte vrf det blev som det blev,men jag kommer aldrig få svar på den frågan eftersom jag aldrig frågade varför.
Önskade att jag kom på det tidigare men nu är det som det är o ingenting går att ändra på.
Är så sjukt ledsen o besviken,o gråter än idag över det som var,önskar att jag kunde få tillbaka det vi hade,men inser att det inte kommer att gå,vill inte inse det,vill bara gråta.
Tårarna rinner när jag tänker på det,att för två dagar sen var det 3 månader sedan..

jag står på min bro och tittar ner mot rälsen
jag tänker: "ska jag hoppa? ". och jag får en klump i halsen
det känns som allt är över nu,som om jag är på botten
livet är ett spel och jag fick nittlotten
allting känns så värdelöst
vill bara komma bort
Bort till andra sidan av himlen eller nått
bara känna en känsla av lycka igen
bara kunna vara glad och skratta igen
det fanns en tid då jag älskade mitt liv
men nu är ingenting som förr,inget är sig likt
Jag önskar jag aldrig fötts,nu vill jag bara dö
jag duger aldrig till nånting vad jag än gör




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback