amandaajonssonn


I realized,It was only just a dream

Har precis sett tv,kollat facebook osv. Nu hade jag tänkt läsa igenom fysiken, känns igentligen inte som så stor ide eftersom det är så tråkigt så jag kommer att somna,men jag kan ju alltid försöka.
Sen imorgon så har vi sovmorgon vilket är bra,fast ärligt talat så skulle jag hellre sluta tidigare.

Ska stänga av datorn nu så jag kan göra det sista i fysiken.

Alltså fan vad jag saknar sommaren..




Hejsan! Kika gärna in hos mig om du gillar en blandad blogg som handlar om allt ifrån min vardag, musiktips eller varför inte senaste klädmodet och kändis-skvallret!



(Om du inte gillar reklam får jag ursäkta)

2010-12-09 | 00:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback