amandaajonssonn


Dag 11 - Mina syskon

Har ett "hel-syskon" eller vad man nu ska säga, vi har samma mamma o pappa. Det är Emma, hon är tre år yngre än mig. Sen har jag tre andra syskon som vi bara har en förälder gemensamt,det är Hanna,Emil o Hugo. Hanna o Emil är på pappas sida o Hugo på mammas. Hanna är 5år,Emil 3år och Hugo är 1år.

Emma är då ganska irriterande vissa stunder men andra så kan hon vara hur bra som helst. Bråkar gör vi som alla syskon gör,men det löser sig ju nästan lika fort som tur är. Jag kommer alltid att älska min lillasyster no matter what♥ Du vet att jag skulle kunna skriva 486905543 saker till men det skulle ta mig en evighet att skriva. Du vet iallafall att du betyder j*vligt mycket :))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback