amandaajonssonn


Dag 06 - Min bästa vän

Marielle Nyberg är min bästa vän. Som nu de flesta redan vet. Vi har inte varit kompisar så länge,snart tre år.
 
Men iallafall du vet att du betyder hur mycket som helst,du lyser upp min dag,min bästavän,syster jag älskar dig!<3
Det går inte en dag(nästan) utan att vi är med varandra. Folk har till och med börjat fråga om vi bor hos varandra. Vi är alltid med varandra.
Ibland bråkar vi som nog det flesta normala gör,enlígt mig är man inte äkta-vänner om man inte gör det. Jag tror nästan att dom som inte bråkar vågar inte,för att dom är rädda att personen inte ska vara kvar för en, men det kan man ju aldrig veta om man inte har gjort det.
Det finns en sak,bara en sak som jag stör mig på hos henne. Det är alla hennes egna påhittade ord,som jag nu inte tänker säga vad det är här ;-) haha
Men iallafall hon är min bästa vän:) nu vet ni det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback