amandaajonssonn


-

Jag är inte elak, jag är bara ärlig.
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
Jag är inte ful, och det är för att jag har självförtroende.

Alla dumma påståenden är egentligen bara citat av vad jag redan sagt.
Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat.
Jag behöver ingen klocka, för jag bestämmer själv vilken tid det är.
Jag föddes naken, våt och skrikande. Sen dess har det bara blivit värre.


Livet är som att kasta tärning, det bästa man kan få är sex.

Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller..

Livet är fullt av besvikelser. Särskilt för alla som trott på mig..

Spelar man dygnet runt har man problem. Har man problem dygn runt får man spel..

Få vet hur bra de har det; alla vet hur bra de kunde få det.

Det är bättre att vara hatad för den man är, än älskad för den man inte är.

Varför undvika felsteg när man kan njuta av dem?


Så länge jag kan minnas har jag alltid lidit av minnesförlust



Site was very helpful. thank you

2011-07-26 | 11:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback