amandaajonssonn


söndags-ångest

Igår var jag med Robin, Robin, Emma och Nicke. Vi for bara runt i stan i brist på annat. Innan vi for hem köpte vi med oss lite gott och hyrde en film, "playback" hette den om jag inte minns fel. Läskig och värdelös film.
Idag sov vi länge, åt vid 2 sen for vi till nicklas där vi inte var speciellt länge, sen har vi bara degat på resten av dagen. Har iallafall hunnit klämma in en god middag och en god tårta(antar att det var pgr av att det är farsdag). Nu har iallafall Tobias och Robin nyss lämnat av mig så jag ska duscha och packa lite saker innan de hämtar upp mig. Ni får ha det bra så hörs vi då jag har tid. Får snart min iphone och då kommer uppdateringen vara mycket, mycket bättre! så håll ut
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback