amandaajonssonn


en snabb resumé från 2011

Började använda hårförlänging, när jag hade klippt av mig mitt slitna långa hår.
Umgicks med Marielle, Sofia, Ninni, Challe och Martin väldigt mycket.
Köpte en ny telefon.
Hade mycket att göra i skolan, nationellaprov och sånt.
Piercade naveln.
Började fundera på att färga håret och gjorde det en kort tid efter.
Hängde mycket i stan.
Längtade ihjäl mig till sommaren.
Piteå summer games, var med Thomas Widman och lärde känna han.
Var i Stockholm.
Piteå dansar och ler
Hängde i Byske en vecka.
Skolan började om.
Festade med Emma, Malle, Moa och Jokkmokkarna.
Började vara med Emma och Nickie väldigt mycket.
Började hänga i Sjulnäs(mitt andra hem).
Blev tillsammans med Stefan.
Festade hos Sebbe.
Skotertävling i Älvsbyn.
Spenderade julafton hos min pappa som jag inte varit hos på jätte länge.
Nyårsafton var jag med dom finaste och festa.
 
Mitt år har varit lite från och till, men i det stora hela har det varit bra, hoppas bara på att 2012 blir bättre!:)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback