amandaajonssonn


it´s F R I D A Y!


Hade turen att få sluta två timmar tidigare igår. Så då kom sebastian, stefan och nickie och hämtade mig med "epaaan"(haha tönt). Vi for hem till mig och såg film osv. Började praktiken kl 09:00 och slutade 15:00. Under lunchen gick jag och Nickie till skolan och åt. Nu har jag ätit middag som bestod av Tacos, Nickie kom för ett tag sen och snart ska vi till henne. Vet inte än vad det blir att göra ikväll så det får vi helt enkelt se. Men planerna för imorgon är bestämda(iaf för det mesta). Hörs!


haha,hörde om "catfighten", töntigt må jag säga! men nog klarar du det, skit i idioterna fast det har du redan gjort vilket är bra. Tur att du har andra nu, hör av dig nån dag, puss!

2011-11-11 | 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback