amandaajonssonn


Mobilblogg

Åkte hem från skolan idag, för att jag hade feber, kg som trodde jag var frisk.. Blir att vara hemma imorgon också, suck! Vi skulle se en film på so:n som jag verkligen inte borde missa, men vad har jag för val lixom? Måste iallafall ta reda på vad den heter så jag kan hyra den eller nå. Har prov om första världskriget nästa vecka så det mst jag börja plugga på, sen har jag engelska och ett sjukt långt mattemål, just nu är jag 30 sidor där ifrån vilket inte är så bra så min helg mst spenderas med böckerna. Nyårslöftet var ju trots allt att höja betygen, och det ska jag se till att klara,jag lovar;) Nu ska jag sova och hoppas på att jag kommer få sova hela natten ist för att vakna och knappt kunna andas:( Jajja Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback