amandaajonssonn


Ricinolja

Har precis stoppat i ricinolja i håret. För er som inte vet vad det är så är det en olja man smörjer in i hårbotten för att håret ska växa. För att få den bästa effekten så ska man använda det tre gånger i veckan, eller fler. Man får int glömma att stoppa i shampoo i torrt hår efter de tjugo minutrarna du har haft det, annars så kommer det bli svårt att få ur oljan och det kommer börja lukta konstigt. Efter att du har smörjt in shampoot så duschar du ur håret och sedan her du shampoo och balsam igen för att få håret riktigt rent. Jag har faktiskt märkt skillnad efter några få gånger som jag har använt det, men det är från person till person. Man kan även he oljan i topparna. Ricinoljan finns på apoteket för 40:-, annars finns det på hälsobutiker.



jag har också det och de funkade för mig, kolla :http://iidaforsberg.blogg.se/2012/february/ricinolja.html#comment :)

2012-02-26 | 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback