amandaajonssonn


Dålig bloggning, ja vet! I fredags var det...

img_3516 (MMS)

Dålig bloggning, ja vet! I fredags var det fest med härligt folk, pitebor,lulebor och stockholmare. I lördags gjorde jag inte speciellt mycket, var med Emma, My och Nickie. Igår så for  jag och Emma ut med skotern och efter ett tag ville Marcus att vi skulle vara med han, Martin, Marcus och en till. Så vi var med dom ett bra tag. Sen vid fyra for alla hem, vi duscha, fixade oss, åt mat sen åkte vi till Nickie. Var inte hos Nickie nå länge för att Marcus och dom kom. Vi stod på dollar och prata sen åkte alla hem till mig och såg film. Mys! Dom åkte vid halv ett någon gång så efter det somnade vi. Nu ska jag fixa mig för att fara till skolan. Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback