amandaajonssonn


Amanda


-Hatar, verkligen hatar när det är stökigt i mitt rum, kan inte ens sova. Får ångest. Tycker att det är sjukt äckligt när det är orent och saker ligger överallt. Dock händer det ofta att det ligger saker över golvet, men tillslut när jag har mått nog dåligt över det så städas det bort.

-Har så mycket ideer och drömmar om bloggen. Så mycket jag vill göra och uppnå, men känner att jag inte har nog med självkänsla att skriva ex.provocerande inlägg osv. Men den dagen kommer, då jag ska satsa fullt ut på bloggen.

-Har dåligt självförtroende, men försöker göra mitt bästa varje dag att försöka höja det. Ibland går det och ibland inte. Avundas de som har bra självförtroende. Cred till er!

-Bryr mig väldigt mycket om mina vänner, pojkvän och familj. Men jag är väldigt, och då menar jag väldigt dålig på att visa det. Förstår egentligen inte varför det ska vara så svårt.

Gillar ni sånna här inlägg? Vill ni att jag ska skriva mer liknande inlägg, eller kanske om något annat? Då har du chansen att tycka till, tar emot allas ideer och försöker uppfylla era krav. Lämna då en kommentar i frågelådan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback