amandaajonssonn


Lät han in, lät han ta. Lät mig tro vad han än sa.

I lördags så for jag hem ett tag för att fira Hugo, åt middag på max sen for vi till Emma igen. Hade sjukt kul, vi var ute osv. På söndag for vi in till stan och gick runt till halv fyra(ungefär) då min mamma hämtade oss. For hem till mig och åt grillat. Sen duscha jag, såg vampire diaries. Idag var det då skola igen, klassfotot blev förjävligt. Usch, vill inte ens tänka på att alla kommer se det där sen... -.- Sen cykla jag hem i spöregnet, såg nästan ut som man hade duschat. Åt middag och sen in till stan för att möta upp Emma och sen blev det bio. "jag saknar dig" såg vi, tredje gången vi såg den, haha.. Nu ska jag damsuga rummet, sen gå igenom svenska orden vi har till imorgon och sedan se mitt älskade vpd.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback