amandaajonssonn


släpp mig fri

Jag kollar med hat på min spegelbild och jag får ett svar jag inte vill. Känner en ångest blandat med bakfylla och hat. Jag vaknar varje dag och tänker vem fan är jag? Tider har passerat men det är samma jag idag och jag vaknar varje dag och frågar mig själv mår du bra?

Snälla du jag orkar inte med det här, jag släpper mina vingar och flyger till min värld. Släpp mig fri låt mig flyga från det här, låt mig ta mig iväg och slippa det här. Jag orkar inte längre. Jag vill ta mig härifrån, jag vill sväva som fågeln fri bland moln. 

Jag hör röster i mitt huvud som säger ordna allt. Värmen kom men återgick sedan till att bli kall, men när vinden kommer, kommer den förändra allt. Tiden bara kommer med det blir väl ingen ändring. Jag ser mig själv i spegeln men då ser jag en främling. Nej men hej vem är du har vi träffats förut? Hörru du jag tror det, nej men shit vad kul.

Då var man ensam i sitt patetiska lilla liv. Men jag vet en sak att jag kan bli fri!!! Jag kan sväva högt men sjunka lågt till alla er säger jag förlåt. Jag stannar nu och tänker till men ingenting blir som jag vill. Släpp mig fri låt mig flyga från det här, låt mig ta mig iväg och slippa det här. Jag orkar inte längre. Jag vill ta mig härifrån, jag vill sväva som fågeln fri bland moln. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback