amandaajonssonn


för den som orkar läsa

Hela måndagen gick jag runt och mådde dåligt på skolan, och det gjorde det bara värre med att ha boxning sista lektionen. Huvudet dunkade och det känndes som att jag skulle spy. När jag väl kom hem duschade jag var  jätte trött och orkade inte plugga,jag låg bara ner i soffan. Sen gick jag o la mig och läste svenska boken. Efter ett tag somnade jag och vaknade åtta. Då gick jag upp kollade på top model och efter det kollade jag tempen, 38,4. Inte bra. Innan jag gick och la mig hade jag 39 graders feber. Kunde knappt sova på natten pgr av att jag frös och svettades i omgångar,usch vad jobbigt det var. Idag har jag mest legat ner och kollat på tv. Mår lite bättre men jag tvivlar på att det blir skola imorgon. Vill verkligen till skolan så jag inte missar så sjukt mycket. Låter kanske lite knäppt? Jajja Har nyss sett lite My sweet sixteen avsnitt och nu tänkte jag kanske plugga lite.

Nu vet ni varför jag inte har bloggat.
http://agenciaucha.tk | @AgenciaUcha - Fotolog%u2665 M A R T H E - lager gratis design -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback