amandaajonssonn


Dag 22 - Det här upprör mig


 
Killar ska bry sig om sitt utseende,men det får inte gå för långt(som på bilderna där uppe↑). Killar som har foundation på läpparna,fixar läpparna osv, är ******. Allt det där upprör mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer,men jag blir sur när  killar går över gränsen,dock är det ju deras val menmen. Dom ser ju mycket bättre ut utan allt det dära sminket osv, jag dömer inte människorna men tycker det är sjukt att dom inte tror att dom duger utan allt det dära. Sådärär det för vissa tjejer också,dom kan inte vara utan smink en dag, för att dom undrar vad alla andra ska säga osv. Det är bara att slappna av och vara sig själv, personerna i ens omgivning bryr sig inte om man har si eller så.

Känner att jag bara sitter och babblar på,men nu vet ni lite grann om vad jag tycker om det där.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback