amandaajonssonn


Gårdagen

Efter skolan gick vi in till stan där Linn klippte sig. Sen gick vi till hemmakväll och Ica för att köpa saker till kvällen. Usch så tjocka vi e,haha! Men gott vare! Hur som helst så när jag kom hem städade jag osv,sen kom Linn. Senare på kvällen såg vi två filmer,"paranomal activity 2" och "the break up plan"(stavning?),båda filmerna var riktigt bra. Sen somnade vi vid ett ngn gång. Orkar inte berätta så mycket mer men vi hade väldigt kul iaf :)
Nu ska jag ta och fixa mig lite grann.Ikväll ska jag nog hem till Marielle,hon har ju opererat sig så vi kommer nog bara att se på en film och ta det lugnt:)



vart har hon opererat sig? :o

2011-02-19 | 16:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback