amandaajonssonn


Fredag

Klockan ett var det uppkörning i Rosvik sedan prov, fick faktiskt bra, skönt att det är bort gjort nu. Sen när jag kom hem vid sex så åt jag middag, duschade+fixade mig. Sen for jag och mamma och hämtade upp Emma och sedan mot blåsmark. Där så bestämde jag och Emma att vi skulle gå till PG istället för att vänta på att killarna skulle bli klar med bilen, så vi började gå i kylan. Vi hann virra bort oss i skogen, springa skräckslagna, skrika efter Sebbe som kom med skotern som inte såg oss innan vi kom fram till PG. Nu är vi hemma och vi har hunnit ta bort sminket och färga ögonbrynen. Nu ska vi snart sova. Nyår imorgon, dags att tagga till nudå!;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback