amandaajonssonn


tankar

Satt och tänkte på förra sommaren igår innan jag somna. Jag har fan kommit långt på ett år. Förra sommaren var jag en vilsen liten fjortis som inte visste vad jag ville, gjorde saker som jag ångrar,var uppkäftig,bråka med allt & alla, lyssnade inte på någon än dom som tyckte samma som jag. Men kul hade vi! skulle aldrig vilja göra det ogjort. Sjuk skillnad om ni frågar mig. Kan inte förstå att man hade någon kompis då ens. Förstår inte hur nån vill vara med en när man betedde sig sådär. Nu säger jag inte att man inte får se ut hur man vill - för det får man. Men jag pratar om beteendet. Ojoj. Här får ni en bild iallafall från förra sommaren så kan ni försöka förstå;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback