amandaajonssonn


måndag

Förlåt för att jag inte har bloggat nå bra. Idag är det då måndag och det var skola. Hade engelska, svenska, matte och dom två sista lektionerna hade vi psykiatri. På psykiatrin såg vi en film, den var ändå ganska bra. Vi hade ett ganska stort hål på lunchen så vi for till pitholmsskolan. Åkte dit typ enbart för Maud så jobbar hon inte ens-.- Sen gode så töntiga personer som tror att dom är nå, skrattretande. Jag stödjer då deras kamp till att bli normala=) haha lol.

Kom nyss hem från att ha varit på Öob och köpt räknehäfte(eftersom vi inte får sånna av skolan längre-.-), sen köpte jag även hårfärg. Så ni får se sen vad jag har gjort med håret;)

Vilken färg tror ni att jag ska göra..?;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback