amandaajonssonn


vi kan gå i eld

Hade dans idag på gympan,sen svenska,språk och till sist So. Vi slutade klockan ett men var tvungen att sitta en timma till på skolan för att jobba matte. Sen kirrade jag mitt första No-prov,oj så kul! jag trodde seriöst jag skulle klara det,hur kan man tro så fel,jag måste ju vara sämst. Aja nu ska jag ta och byta kläder,städa till lite i rummet. Sen ikväll ska vi laga mat(hur nu det kommer gå..),haha, har inte bra självförtroende som ni kanske märker,det är i botten. Trycker ner mig själv med olika kommentarer. Inser själv att det inte är speciellt bra.

Juste håller på att bli förkyld,så här lagomt bra när påsklovet börjar om några dagar och vi drar till Norge.
lalala hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback