amandaajonssonn


allt du behöver göra är att lyssna

Det blev att jag drog ut med några vid åtta. Sen barkade allt så jag for hem redan vid halv tio. Kul lördag ens. Har suttit och surat framför en film,och hade tänkt sova nu. Är förkyld,kan inte andas. Allt är jobbigt. Får se hur bra jag kommer sova inatt. Imorgon måste jag städa rummet,plugga och jag ska både slinga och färga mitt hår,så jag kommer ha ganska fullt upp imorgon,så får se hur det blir med bloggningen,men något inlägg lär det bli. Godnatt

känner mig äckligt ful



sv; okej!

2011-04-17 | 00:16:11

Anmäl dig till dagens blogg här http://jennifergiidlund.blogg.se/2011/april/ en vinnare upp vid 8-9 ikväll! ;)

2011-04-17 | 15:45:59

Tack så mycket!



Vad har du gjort i helgen då? :)

2011-04-18 | 00:11:45

sv; hej! :) dagensblogg är nu avslutad, kika in och se efter om det var du som vann eller anmäl dig till dagens tävling! tack för att du deltog :)

2011-04-18 | 07:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback