amandaajonssonn


Idol 2010

Har haft en jävligt kul kväll i Luleå :)
Jag stog jävlat längst fram med Marielle o Ninni i pausen när alla idolerna o andreas carlsson sjöng den här låten(det här klippet är dock inte från ikväll).


I pauserna sjöng idoler som hade åkt ut,ex sassa,daniel,linda osv.
Sen sjöng Tove också:)
Riktigt rolig kväll,träffade också en massa folk från boden osv,kulkul.
Nu ska jag gå o lägga mig,skriver kanske imorgon.


Hej! Vad roligt att du var och tittade på Idol! Om du tog några fina bilder på Sassa så vore det jätte snällt om du kunde mejla dem hit; [email protected] så lägger jag upp dem på fanbloggen. Självklart får du en länk! Men kom då ihåg att skriva din blogg i mejlet, det är nämligen väldigt många som mejlar så jag kan tyvärr inte hålla reda på alla! Kram.

2010-11-14 | 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback