amandaajonssonn


I now I had to make it

Har kommit hem från backa för ett tag sen,jag kollade på ekonomi och omvårdnads.
Börjar ha lite panik,jag vet inte vad jag ska gå..

Nu ska jag städa mitt rum,som jag inte orkade göra igår.
Jag gjorde lite annat igår,först var jag med Marie o Marielle,sen när Marie hade farit gick vi över till Emma o Agnes o lejda oss..
haha;D
Tar nog med datorn till Marielle sen,ska sova där så ni vet.
Tumblr_lc3n5h0zy61qc3vseo1_400_large
Måste klippa mig också,mitt hår är jätte slitet.
Kommer bli som ett emo efter det,för jag älskar mitt hår precis som det är,längden o allt,men nej nu mst man ju klippa av det också,alltså seriöst jag blir så jävla sur!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback