amandaajonssonn


Dag 02 - Min Första Kärlek

Min första kärlek, eller ska man kanske säga första seriösa förhållande? Om man ska se det från första seriösa förhållande så var det Anton Nordmark. Vi blev tillsammans 22/8-10, det höll inte så mycket längre än ngn månad. När jag tänker tillbaka så var det nog ganska skönt att det inte höll så länge eftersom det var ganska mycket tjaffs o bråk. Hur som helst så har ni på bloggen kanske märkt att jag hade lite svårt att komma över honom, men allt det är bra nu. Som många säger: "det var med han som jag förstod vad : Jag älskar dig, egentligen betyder". Det är ganska stort ord,eller vad man nu ska säga. Förr sa man det bara för att man trodde att personen skulle bli glad av att höra det, men nu när man verkligen vet innerbörden(stavning?) så säger man det när man verkligen menar det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback