amandaajonssonn


Dag 01 - Om Mig

Ja, jag heter då amanda alice wiola jönsson är 15 år,alltså född 1995 (4 juli). Jag bor i den stad där ryktena sprids lika fort som vinden,folk kaxar som fan,vad mer behöver man säga? Ni fattar nog att det är Piteå-stad jag pratar om;)
Från början bodde jag i Luleå,flyttade därifrån när jag var fyra. Sen flyttade vi till Boden(sävast),har bott där i stort sett hela mitt liv tills vi flyttade till Piteå sommaren innan 7:an.  Jag älskar då hästar,som ingen nästan vet. Har gjort det i nästan hela mitt liv, skulle börja ridskola i Boden,men då flyttade vi med mamma till Piteå så då blev det inte av. Sen har jag som inte gjort något åt saken. Älskar också mina vänner, en väldigt stor del i mitt liv,som jag inte kan leva utan.  Kallas för jönsson av dom allra flesta,nästan aldrig för amanda,om det nu inte skulle vara något allvarligt det skulle handla om eller om någon skulle vara sur på mig. Älskar att kaxa vilket inte är speciellt possitivt(stavning?). Sen så älskar jag när folk bryr en om en, få synas o höras, jah vad mer ska man säga. Det finns inte så mycket mer att berätta om mig.  Eller nja mer finns det ,men nu har ni fått en del :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback